Në shkrimin autorial “Thyerja e shpresave të qytetarëve, produkt i politikanëve të papërgjegjshëm!”, të datës 18.03.2019, më qëllim e tërhoqa një parale mes Ibrahim Rugovës dhe Albin Kurtit.
Shkruan: Florim Zeqa
“Edhe pse dy personalitete të kundërta, Ibrahim Rugova dhe Albin Kurti janë të vetmit liderë në historinë më të re të Kosovës që nuk u tërhoqën për as një milimetër nga qëndrimet e tyre politike dhe kombëtare.
I pari, Ibrahim Rugova (i dëshmuar në qeverisjen e vendit) edhe përkundër pengesave të shumta, deri në frymën e tij të fundit nuk e hoqi nga goja pavarësimin e Kosovës nga Serbia. Kurse i dyti, Albin Kurti (i pa dëshmuar akoma në qeverisjen qendrore) nuk heqë dorë nga mbrojtja e integritetit territorial dhe sovranitetin të shtetit të njohur ndërkombëtarisht.
Ashtu sikurse Ibrahim Rugovën, edhe Albin Kurtin konsistenca në qendrime dhe vendosmëria në arritjen e qëllimeve politike, i bën të dallohen prej politikanëve tjerë jo vetëm në Kosovë, por në mbarë trojet etnike shqiptare”.
Vizioni pragmatik rugovian
Presidenti historik Ibrahim Rugova asnjëherë nuk kërkonte rishpallje të pavarësisë, por vetëm njohje ndërkombëtare të saj.
Pasi ai e dinte mirë së në historinë e krijimit të shteteve ekziston vetëm një datë dhe një ditë e shpalljës së pavarësisë, jo dy apo tri sosh!
Kosova një herë ka shpallë pavarësinë e saj më 2 korrik 1990-të, edhe pse në rrethana të okupimit klasik, ka historinë e funksionimit të shtetësisë së saj, ka edhe kushtetutën e saj të shpallur e miratuar nga deputetët shqiptar më 7 shtator 1990 në Kaçanik.
Pse nuk ndodhi njohja ndërkombëtare e Republikës së Kosovës para 17 shkurtit 2008 ?
Sepse presidenti historik, arkitekti i shtetit të Kosovës, Ibrahim Rugova nuk ishte i gatshëm të pranonte kompromiset e dhimbshme e as ndryshimin e përmbajtjës së elementeve shtetërore që solli 17 shkurti; duke filluar nga simbolet antikombëtare, përmajtjen multietnike të shtetit e deri të një kushtetutë e hartuar jo mbi vullnetin dhe nevojat e popullit, por në bazë të një pakoje që avancon pakicat (serbe) në dëmë të popullatës shumicë (shqiptare) në vend.
Kjo që solli 17 shkurti 2008, është në kundërshtim të plotë më vullnetin plebishitar të popullit të Kosovës të shprehur në referendumin popullor të 26-30 shtator 1991.
Rikonfirmim i referendumit gjithëpopullor, 2 korrikut e 7 shtatorit 1990, ishte edhe lufta çlirimtare, gjaku i derdhur për liri dhe çlirim kombëtar.
Ikja nga këto data, është ikje nga themelet e shtetit të Kosovës, pavarësisht si do të quhet Republika e Thaçit apo e Kurtit nesër!
Sikure personat fizik (njerëzit) që kanë një datë të lindjes, ashtu edhe subjektet juridike (shtetet) kanë një ditë të lindjës dhe krijimit të tyre.
Në kujtesën historike të popullit, Republika apo shteti i Kosovës daton që nga 2 korriku 1990-të.
Parimet e shëndosha dhe oshilimet e Albin Kurtit
Albin Kurtin edhe sot, edhe nesër dhe përghithmonë, do të dëshiroja ta shihja të vendosur në vizionin e tij për shtetin e Kosovës në frymën kombëtare.
Mirëpo, më oshilimet e fundit, Albin Kurti na shfaqet krejt ndryshe çfarë jemi mësuar ta shihnim deri më tani.
Republika e Thaçit, siq i pëlqen Kurtit ta quaj përiudhën pas 17 shkurti 2008, erdhi si rezultat i një lidershipi të papërgjegjëshëm, që pranoj të tjetërsohet lufta çlirimtare dhe vullneti i popullatës shumicë të Kosovës për hatër të atyre ndërkombëtarëve që nuk e duan një shtet të dytë shqiptar në Ballkan.
Kosova “multietnike” e Thaçit jo vetëm që nuk është vullnet i popullatës shumicë shqiptare në këtë vend, është një shkelje e rëndë e gjakut të dëshmorëve e martirëve dhe sakrificave të panumërta të popullit.
Të gjithë e dimë së ndryshimi i kësaj “status quo”-je është nëvojë imediate, do të thoja urgjente. Në ketë pikë dakordohem plotësisht më zotin Kurti, një ditë më shumë për këtë qeveri është një ditë më pak për Kosovën.
Sikur opzita të ishte unike, e keqja do të ndalej shumë më herët, dhe pasojat e keq-qeverisjes do të ishin më të vogla.
“Pakoja e Ahtisarit” mbi të cilën u shpall pavarësia e 17 shkurtit 2008, na ka shkaktuar probleme zinxhirore duke filluar nga decentralizimi etnik, trashëgimia kulturore e deri të Asociacioni i komunave serbe.
Reformim apo revizionim konceptesh ideologjike
Ideja e Albin Kurtit për një “Republikë” të tretë, daton nga korriku i vitit 2013!
Edhe pse shpallja e një “pavarësie të tretë” apo “Republike të Tretë”, për të mos thënë fatale, do të ishte me shumë pasoja për vendin.
Pas “Republikës së Hashimit”, “Republika e Kurtit” do të ishte prezentimi më qesharak para botës demokratike dhe jo serioz ndaj qytetarëve të Kosovës.
Kush e di, pas Republikës së tretë mund të vije e katërta, e pesta,…e kështu më radhë derisa në Kosovën e vogël të mos mbetët asnjë shqiptarë!
Sikurse sot “shaminë”, idenë e Albin Kurtitë për Republikë të tretë e pata kundërshtuar më 24.07.2013 përmes shkrimit autorial “Jo Republikë të tretë, zoti Kurti!”
Andaj, edhe sot pas gjashtë viteve, i kërkojë Albin Kurtit që t’na sqarojë cili ishte projekti i “Republikës së tretë”!?
Deri para hyrjes së Vetëvendosjes në Parlamentin e Kosovës, ideologjia kryesore e Vetëvendosjes ka qënë bashkimi kombëtar i Shqipërisë me Kosovën.
Shijimi nga afër i aromës së pushtetit, bëri që Lëvizja Vetëvendosje të harrojë jo vetëm idenë e bashkimit kombëtar, e ndërroj komplet fizionominë dhe kahjen e veprimeve të saj.
Sikur Lëvizja Vetëvendosje të mos bëhej pjesë e sistemit (pranimit të “Pakos së Ahtisarit” dhe kushteve të lojes parlamentare ), jam i sigurtë se do ta kishim një forcë të fuqishme politike opozitare, të gatshme jo vetëm për të protestuar, por edhe për t’u ballafaquar me sfidat e kohës nëpër të cilën po kalojmë si dhe për të sjellur ndryshimin e shumëpritur.
Të çartësohen kauzat e Albin Kurtit
Albin Kurti duhet të dëshmohet për këtë para qytetarëve të vendit.
Tërheqja e mandateve të deputetëve të LVV-së nga Parlamenti i Kosovës, dhe largimi nga të gjitha koalicionet qeverisëse komunale, do të krijonte besueshmëri qytetare dhe kredibiltet politik për subjektin që drejton z. Kurti.
Ndryshe, nuk ka logjikë dhe nuk mund t’i besojnë qytetarët kauzave për pushtet të Albin Kurtit.
Për shkak se, dëmi që i shkaktoi LVV-ja kryeqytetit me kandidaturën e Shpend Ahmetit është i madh dhe i pallogaritshëm.
Dorëheqjen e Shpend Jahtit në komunën e Prishtinës, duhet ta kërkojë në radhë të parë lideri i LVV-së, zoti Albin Kurti, për të larë borxhin moral para qytetarëve për dëmin që i shkaktoi kryeqytetit me kandidaturën e Shpend Ahmetit. Për shkak se dyshohet se Shpend Ahmeti ka paluar dhjetëra miliona gjatë këtyre dy mandateve në komunën e Prishtinës duke shitur leje ndërtimore dhe duke bërë pazar tokat komunale me mafio-oligarkët ekonomik.
Ky nuk është i vetmi milionerë, produkt i VV-së, ka edhe milionerë të tjerë në radhët e VV-së, që u pasuruan nga aferat korruptive si anëtarë të PDK-së, të cilat kaluan në VV për “larjen” e mëkateve.
Nëse vërtetë Albin Kurti dëshrion të mbajë fjalën, për burgosjen dhe dënimin e politikanëve të inkriminuar, duhet të filloj nga shtëpia e tij (LVV) për burgosjen dhe konfiskimin e pasurive të figurave të inkriminuara, ish pjestarëve të SHIK-ut famëkeq, që krijuan biznese tejët profitabile si anëtarë të PDK-së.
Vetëm në këtë mënyrë Albin Kurti mund t’i bind qytetarët e zakonshëm për kauzën e drejtësisë që aq shumë i referohet në fjalimet e tij të sinkronizuara me patriotizëm folklorik.
“Përgjërimi” dy herë radhazi brenda pak muajëve i Albin Kurtit ndaj Isa Mustafës, suportit më të madh të Hashim Thaçit në këto 10 vjetët e fundit dhe nënshkruesit të dytë të “Zajednicës” (me 25 Gusht 2015 në Bruksel), përveqse befasi e papritur për qytetarët, ishte ogurëzi për ndryshimet pozitive në vend.
Kjo e dëshmon faktin se Albin Kurti nuk ka mungesë të kujtesës, por ka mungesë sinqeriteti.
Le t’iu tregojë Albin Kurti qytetarëve të vendit, cila ishte kauza e tij kur e gjuante me vezë në Parlament ish kryeministrin Isa Mustafa, ishte për shtet apo për pushtet!?
Le t’na tregojë Albin Kurti, se çfarë paska ndryshuar tek Isa Mustafa, dhe se takimet me Isa Mustafen, janë kauzë për shtet apo pushtet!?
Pranimi publik i shamive nga Albin Kurti, gjegjësisht anëtarësimi publik i Labinotë Demi-Murtezi në radhët e LVV-së, me ç’rast Albin Kurti e prezantoi Labinoten më shami si letrare dge albanologe që ka përfunduar Letersinë dhe Gjuhën Shqipe në Fakultetin Filologjik në Universitetin e Prishtinës, paraqet rrëshqitjen më drastike të Albin Kurtit nga rrafshi kombëtar në atë fetar.
Mos zgjedhja e mjeteve për arritjen e qëllimit politik për marrjen e pushtetit, do të jetë tepër e kushtueshme për personalitetin e Albin Kurtit. Jam i sigurtë se më të shëndetshme për LVV-në dhe Albin Kurtin do të ishin votat shqiptare sesa votat e shamive apo sekteve tjera fetare.
Kjo nuk paraqet reformim të LVV-së, por reformim të “shamive” nga Gëzim Kelmendi tek Isa Mustafa, e prej Isa Mustafës tek trimat e Vetëvendosjes së Albin Kurtit!
Me këtë po dëshmohet katërçipërisht se klasa aktuale politike standard të veprimeve të tyre e kanë gënjeshtrën dhe mashtrimin, vjedhjen dhe abuzimin e votes së qytetarëve.
Partitë politike në përgjithësi janë shndërruar në korporata fitimprurëse për liderët e tyre, ndërsa janë bërë shkelëse dhe abuzuese te besimit të qytetarëve.
Duke u ngritur në karrierë politike dhe pasuruar nga mashtrimet dhe kauzat e rrejshme, klasa aktuale aktuale (pushtet dhe opozitë) modelin e abuzimit e kanë ngritur në standard të politikës ditore.
Na ishtë një herë një levizje opozitare (Lëvizja Vetëvendosje) jashtë Parlamentit të Kosovës, e dashur dhe e respektuar, e cila reflektonte shpresë e besim tek qytetarët dhe tmerr për pushtetarët.