DYLON

Të moshuar, hani sa më shumë molla!

Avatar photo Redaksia

Një studim i Universitetit të Oksfordit në Britaninë e Madhe ka dalë në konkluzionin se nëse personat mbi 50 vjeç do të konsumonin të paktën një mollë në ditë, do të ishin shmangur 8500 vdekje nga infarkti në zemër në Britani.

Sipas shkencëtarëve, molla ka të njëjtin efekt me medikamentet, por ndryshe nga ato, nuk shkakton efekte anësore.
Udhëheqësi i studimit thotë se 2/3 e të rriturve nuk konsumojnë dozat e rekomanduara. Konsumimi i një molle në ditë është e rëndësishme për personat mbi 50 vjeç të cilët janë të rrezikuar nga sëmundjet kardiovaskulare.

EkoHigjiena

Ata shtojnë se, numri i vdekje në lidhje me sëmundjet në zemër do të ishte disa herë më i vogël nëse personat mbi 50 vjeç do të konsumonin një mollë në ditë.

Privatësia

Kjo faqe interneti përdor cookie në mënyrë që t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme si përdorues. Informacioni i cookie-ve ruhet në shfletuesin tuaj dhe kryen funksione të tilla si njohja juaj kur ktheheni në faqen tonë, si dhe ndihmon ekipin tonë të kuptojë se cilat seksione të faqes ju duken më interesante dhe më të dobishme.