DYLON

Shtatzënat duhet të konsumojmë çokollata!

Avatar photo Redaksia

Çokollata është e pasur me flavanoide dhe mund të nxisë rritjen e fetusit si dhe të bëjë placentën më efikase, thuhet në një studim të ri. Studimi përfshiu kontrollin e 129 femrave në mes të 11 dhe 14 javëve. Ato konsumuan një total prej 30 gram çokollatë në ditë për 12 javë.

Bashkautori i studimit dr. Emanuel Bujold, i “Université Laval Quebec”, tha se, “ky studim tregon se çokollata mund të ketë ndikim pozitiv në placentë dhe në zhvillimin e fetusit.

EkoHigjiena

Prandaj në bazë të këtij studimi rekomandohet që gratë shtatzënë të mos stepen nga dëshira për të konsumuar çokollatë. Foshnjat gjashtë muaj pas lindjes u vlerësuan për temperamentin e tyre. Duket se diçka në çokollatë mbron fetusin në rritje kundër stresit antenatal.

Dhe foshnjat, nënat e të cilave “hëngrën çokollatë përditë lindën foshnja që qeshin lehtë, zbutet menjëherë dhe i përgjigjen edhe ambientit. Mundësitë që efektet qetësuese të çokollatë janë antistres i fuqishëm tregojnë përfitimet e saj për foshnjat

Privatësia

Kjo faqe interneti përdor cookie në mënyrë që t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme si përdorues. Informacioni i cookie-ve ruhet në shfletuesin tuaj dhe kryen funksione të tilla si njohja juaj kur ktheheni në faqen tonë, si dhe ndihmon ekipin tonë të kuptojë se cilat seksione të faqes ju duken më interesante dhe më të dobishme.