DYLON

Me kos kundër depresionit!

Avatar photo Redaksia

Doni të luftoni depresionin? Një studim i bërë publik së fundmi sugjeron se duhet të konsumoni kos, dhe kjo vlen sidomos për femrat. Në studimin e publikuar në “Journal of Nutrition”, thuhet se ata që konsumojnë kosin rregullisht, kanë 30% më pak mundësi për t’u prekur nga depresioni në dhjetëvjeçarin e ardhshëm.

EkoHigjiena
Privatësia

Kjo faqe interneti përdor cookie në mënyrë që t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme si përdorues. Informacioni i cookie-ve ruhet në shfletuesin tuaj dhe kryen funksione të tilla si njohja juaj kur ktheheni në faqen tonë, si dhe ndihmon ekipin tonë të kuptojë se cilat seksione të faqes ju duken më interesante dhe më të dobishme.