DYLON

Konsumi i madh i qumështit nuk i bën mirë shëndetit, sidomos femrave

Avatar photo Redaksia

Sipas një studimi të zhvilluar nga Universiteti i Uppsala në Suedi, femrat që pinë mesatarisht tre gota me qumësht në ditë, rrezikojnë të vdesin në 20 vitet e ardhshme.

Qumështi nuk i bën dhe aq mirë kockave, gjithmonë sipas këtij studimi dhe femrat që pinë shumë, rrezikojnë më shumë nga frakturat, shkruan noa.al. “Përgjegjësi mund të jetë galaktoza, një lloj sheqeri i pranishëm në qumësht. Ky element krijon një reaksion, i cili dëmton kockat dhe jetëgjatësinë e femrave”, thuhet në studim. Për marrjen e sasisë së duhur të kalciumit mund të konsumoni kos dhe djathë, ku niveli i galaktozës është më i ulët se te qumështi.

EkoHigjiena
Privatësia

Kjo faqe interneti përdor cookie në mënyrë që t'ju ofrojmë përvojën më të mirë të mundshme si përdorues. Informacioni i cookie-ve ruhet në shfletuesin tuaj dhe kryen funksione të tilla si njohja juaj kur ktheheni në faqen tonë, si dhe ndihmon ekipin tonë të kuptojë se cilat seksione të faqes ju duken më interesante dhe më të dobishme.